DOĞAL DEKOR FABRİKA SATIŞ MAĞAZASI

Showroom & Satış : Barış Mahallesi Birlik Sanayi Sitesi 1. Cadde No:108 Beylikdüzü İSTANBUL T: 0212 875 81 15 C: 0532 658 69 05
Fabrika : Ankara Karayolu 12. Km AFYON
Ocak: Korkuteli ANTALYA web: www.dogaldekor.com
İnternet üzerinden
Uygun Fiyata aldım diye sevinip
uygulandıktan sonra hezimete uğrayan
bir müşterimin evinden bir kare.
ÖNEMLİ TAVSİYEDİR: Dekorasyon için doğal taş almaya karar verdiniz. İnternetten doğal taş modellerine bakıyorsunuz. Binlerce renk yüzlerce model...Kafanız karıştı en sonunda bir ürünü  rengini modelini beğendiniz hemen almak istiyorsunuz.İnternet üzerinden belirli bir yerlere para ödemeniz gerekiyor banka aracılığıyla vs. İşte burada hayal kırıklığına uğramamanız için tavsiyede bulunma ihtiyacı hissettim. İnternet üzerinden alışveriş yapmış aldığı ürünü beğenmemiş geri iade edemeyen hayal kırıklığı yaşayan müşterilerimden ötürü. Çünkü doğal taş renk ton farklılıkları gösterebilir heleki dijital ortamdan bakıyorsanız.Renkler gerçeğiyle birbirini tutmayacaktır. İnternet üzerinden arayan her müşterime ben dahi olmak üzere doğal taş almaya karar verdiyseniz görmeden dokunmadan para ödemeyin diye tavsiyede bulunuyorum.Beylikdüzündeki Showroom&Depomuza davet ediyorum.Ürünleri canlı görerek dokunarak beğenerek almalarını öneriyorum.
İşinden dolayı gelmeye vakit bulamayan o anki taş numunelerini görmek isteyen müşterilerime ister kargo ile numune ister whatsapp üzerinden resim çekip gönderebiliyorum.
Amacım; vereceğiniz paranın karşılığında, bir ürünü içinize sinerek almanız.Paralar kolay kazanılmıyor.
Sağlıcakla kalın.
Sizinlede En Kısa sürede Tanışma Dileğimle
SİNAN ŞENSOY            WHATSAPP
    0532 658 69 05             0554 233 76 13
dogaltascim.com
Esra İnşaat Madencilik Sanayi ve Dış Ticaret Limited Şirketi

0 yorum :

Yorum Gönder